Bilakah Salahuddin Al-Ayyubi yang ke-2 Akan Muncul??!!!

JoM LIFe BerS@M@ RaZiBanNa

Gagasan Minda Razibanna

Aku, hari ini & kemenangan pejuang2 Islam..

Jam 8.00mlm yang sunyi aku bertolak dari kolej siswa UiTM untuk ke Pasar Malam di Bandar Pusat Jengka.. Sesampai aku di destinasi, aku mendapat msg dari sahabat mengenai isu semasa Palestin.. Ya Allah.... Aku bersenang2 di Pasar malam sedangkan sahabat2 ku di Palestin sedang bermati - matian berjuang mempertahankan Bumi Al-Aqsha... dari semangat hendak membeli makanan terus jd x smangat.. So beli yg berkenan di hati je lah waktu tu.. tp itulah, bila dah berada tempat syaitan2 berkumpul ni, kita secara adabnya kena la jd org yg paling sekejap ada kat situ.. Takut2 nafsu menguasai diri.. Papepun ingatan sahabat2 di Palestin khususnya Ghaza ligat berpusing di fikiranku.

Tup tap tup tap aku dah beli bbrapa makann termasuk dngn makanan yg dikirim sahabat2 ku.. Sebelum berangkat pulang, sempat aku membaca akhbar2 yg ada di kedai berhampiran.. sakit kepala aku dibuatnya. Macam2 kes jenayah yg pelik2 berlaku kat Malaysia ni. Macam mana lah Allah nak berkat bumi Malaysia ni kalo "alat sulit palsu" pun oleh terjual di ibu kota. Allah... Kalo ikutkan Malaysia ni cukup syarat dah nak kena bala dengan Allah. Macam2 jenayah dah berlaku bahkan makin terukk...


Ya Allah, janganlah Engkau uji umat Islam di Malaysia ni seperti ko uji umat di Palestin. Engkau lebih mengetahui betapa lemahnya Iman umat2 Islam di Malaysia ni.. Tapi engkau kurniakanlah kekuatan kepada pejuang2 Islam di Malaysia ni yang satu hari nanti mampu membantu sahabat2 kami di bumi Palestin.. Moga2 kemenangan yang Engkau berikan kepada kami pada malam ni adalah permulaan bagi hancurnya kaum2 penentang Islam di Malaysia khususnya di seluruh dunia amnya...

Sedikit coretan yang dho'if untuk aku kongsikan bersama2 pembaca yang budiman. Doakanlah sahabat mu yang hina di sisi Allah ni kekal dalam perjuangan menegak Khilafah Islamiyah.. Ameennn......
Labels:
Muhasabah 
0 Responses

Dunia Maya Ku.........................................(*tekan off dibawah jika nak off)


MyCartopia.com Click here to get one

Related Posts with Thumbnails
  • Baiti Jannati

    Baiti Jannati
    My Happy Family

    ~ Demi Masa ~

    ~ Hari-Hari Dalam Hidupku ~

    Terima Kasih Atas Kunjungan

    Jom Jadi Followers Saya (",)

    JOM !!!!! MELAWAT ZOO RAZIBANNA

    Selamat datang kepada semua pengunjung... Sila melawat zoo razibanna raudhah park dengan percuma... (",)

    ~ikan oh ikan~

    ~kura2 oh kura2~

    ~Penguin Oh Penguin~

    ~Spider oh spider~

    ~Hamster oh Hamster~

    ~katak oh katak~

    ~Pari oh Pari~

    Terima Kasih!!!! Sila Datang Lagi... (",)

    Jom Solat

    Jom Solat
    Solat mencegah dari melakukan kemungkaran

    Akademi Fisabilillah

    Akademi Fisabilillah
    ~ Mewarisi Perjuangan Rasulullah ~

    Jom Bantu Palestin!!

    Jom Bantu Palestin!!
    Bebaskan Al-Aqsa!!!

    Jom Perangi Yahudi

    Jom Perangi Yahudi
    " Khaibar khaibar Ya Yahud!!! Jaisyu Muhammad Saufa Ya'ud!!!"

    Jom Berjihad!!!

    Jom Berjihad!!!
    Jihad Paling Besar Adalah MENENTANG PEMIMPIN yang ZALIM

    Jom dzikir

    Jom dzikir
    Sesungguhnya dengan Mengingati Allah, Hati2 akan Menjadi tenang

    Jom Boikot Syaitan!!!

    Jom Boikot Syaitan!!!
    Sesungguhnya Syaitan Adalalah Musuh Yang Nyata

    Jom Ingat Mati

    Jom Ingat Mati
    Manusia yang Bijak Adalah Selalu Ingat Mati & Bersedia Menghadapinya

    Jom BerBaitul Muslim

    Jom BerBaitul Muslim
    "Lelaki yang soleh adalah untuk wanita yang Solehah"

    Jom Jadi Generasi Al-Quran

    Jom Jadi Generasi Al-Quran
    Al-Quran akan menjadi peneman kita ketika di Barzakh

    Jom Berukhuwwah

    Jom Berukhuwwah
    ~ We Unite 4 Islam ~

    Jom Makan Makanan & Minuman Yang Halalan Thoyyiban

    Jom Makan Makanan & Minuman Yang Halalan Thoyyiban
    Mencari yang HALAL adalah Fardhu Bagi Muslim

    Jom Rapatkan Soff

    Jom Rapatkan Soff
    Hayati Surah Assof

    Jom Jauhi Dosa

    Jom Jauhi Dosa
    NERAKA adalah seburuk2 tempat kembali

    Jom Tutup Aurat

    Jom Tutup Aurat
    Nasi Lemak yang terbuka dihurung lalat dengan Nasi lemak yang tertutup Baik... NAk yang Mana!!?? Lu pikirlah sendiri..

    Jom Boikot Couple!!!

    Jom Boikot Couple!!!
    Indahnye Bercinta Selepas Nikah